راضی یا ناراضی

زمان خواندن 0 دقیقه ***

همیشه دلیل برای ناراضی بودن از زندگی هست
دلیل برای راضی بودن هم هست این ما هستیم که کدوم دلیل رو انتخاب کنیم

نظرات

برای تجربه‌ی کل نانوشتنی ها؛ لطفا فهرست موضوعی و زمانی بالای صفحه را ببینید!

پادکست رواق و اگزیستانسیالیسم

پول و سکس

کون گشاد

خودارضایی!

هم هویت شدگی باذهن

آزادى در اتوبوس

لطفا نانوشتنی را در آدرس جدید بخوانید www.unwritable.name یا www.unwritable.org

تحریم جنسی

نفر سوم در رابطه! مشاور!

مهمترین روز و مهمترین کار