انواع دوستان

زمان خواندن 0 دقیقه ***
من دو دسته دوست دارم : اونهایی که باهاشون که هستم لذت می برم و منظم ها
با دسته ی اول نمیشه قول و قرار گذاشت و با دسته ی دوم نمیشه از زندگی لذت برد
بیشتر شریفی ها دسته ی دوم هستند. همیشه ذهن هاشون بر حسشون غالبه و بیشتر به فکر آینده هستند تا حال
اما خوب هر کی یه جوریه و نباید قضاوت کرد

نظرات

برای تجربه‌ی کل نانوشتنی ها؛ لطفا فهرست موضوعی و زمانی بالای صفحه را ببینید!

پادکست رواق و اگزیستانسیالیسم

پول و سکس

کون گشاد

خودارضایی!

هم هویت شدگی باذهن

تفسیر شاعرانه‌ی E=MC2

آزادى در اتوبوس

لطفا نانوشتنی را در آدرس جدید بخوانید www.unwritable.name یا www.unwritable.org

تحریم جنسی

نفر سوم در رابطه! مشاور!