ارتباط نوشتاری یا گفتاری

زمان خواندن 0 دقیقه ***

 ارتباط نوشتاری یا گفتاری


هرچه زمان میگذرد

بیشتر از ارتباط نوشتاری خسته می شوم 

و بیشتر به ارتباط گفتاری متمایل

هرچقدر زمان می گذرد

بیشتر از ارتباط گفتاری خسته می شوم

و بیشتر به ارتباط قلبی متمایل

هرچه زمان می گذرد

بیشتر می خوانم و می نویسم


و می دانم این مسیر اشتباه است !


نظرات

برای تجربه‌ی کل نانوشتنی ها؛ لطفا فهرست موضوعی و زمانی بالای صفحه را ببینید!

کون گشاد

پول و سکس

خودارضایی!

تفسیر شاعرانه‌ی E=MC2

به من اعتماد نکن!

هم هویت شدگی باذهن

درد زایمان و تماس همزمان

لطفا نانوشتنی را در آدرس جدید بخوانید www.unwritable.name یا www.unwritable.org

تحریم جنسی

پادکست رواق و اگزیستانسیالیسم