خودارضایی!

زمان خواندن 5 دقیقه ***

 خودارضایی!

***


یک هفته؛ دو هفته! سه هفته! می‌توانی حدود سه هفته تجرد را تحمل کنی! 

کم کم انرژی مردانه جمع می‌شود! کم کم به دنیای رویا و خواب ها تسری می‌یابد. اصولاً این چیزی نیست که کسی در مورد آن صحبت کند! این موضوعی است که در فضای عمومی سرکوب شده! 

اما آمار فیلم های پورن سر به فلک می‌کشد! خیلی ها هم هستند که هر روز خودارضایی می‌کنند! هم مردها و هم زن ها! 

اما افراد خیلی کمی در مورد آن صحبت می‌کنند. افراد خیلی کمتری در مورد آن می‌نویسند! نوشتن در مورد چنین موضوعاتی جرأت زیادی می‌خواهد! باید قید قضاوت دیگران را بزنی! دیگران مدام در حال قضاوت هستند! اما اشکالی ندارد! 

حتی خیلی از آدم‌های متاهل را می‌شناسم که خودارضایی می‌کنند! 

مذهب می‌گوید حرام است و گناه کبیره!

بعضی دکتر ها و روانشناس ها می‌گویند خوب است و مفید! 

یوگا می‌گوید بهتر است نباشد! بهتر است این انرژی به جاهای دیگر هدایت شود! 

مذهب که همیشه نظرات قطعی می‌دهد و عموماً نتیجه‌ی عکس دارد! انسان به هرچیزی که از آن منع شود حریص تر می‌شود. این خاصیت ذهن است! 

اگر بگویی به فیل آبی فکر نکند نتیجه چه می‌شود؟ بله فکر کردن به فیل آبی! 

اگر بگویی خودارضایی نکن! نتیجه چه می‌شود؟ بله خودارضایی! 


انرژی جنسی به مرور در بدن مرد جمع می‌شود. البته من از نظر یک مرد می‌گویم. نوعی به اشتراک گذاری تجربه‌ی شخصی! 

به مرور وقتی غذا می‌خوریم این انرژی در بدن ذخیره می‌شود. هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود. تحریکات بیرونی هم که در شهر فراوان است. با دیدن هر دختر یا زنی مقداری تحریک به سیستم ذهن و بدن اضافه می‌شود! 

احساسات مختلف هم هست. بدن وقتی سرشار از نیروی جنسی باشد تاثیر روی ذهن می‌گذارد! کم کم تمام فکر و ذکر تو را در بر می‌گیرد. 

توجه ات به هر زن و دختری جلب می‌شود! هورمون ها به حد بالایی از اشباءشدگی در بدن می‌رسند. 

غذاها هم خیلی تاثیر دارند. مثلاً غذاهای گرم یا بعضی غذاهای تند یا مثلاً پیاز یا گوشت قرمز تاثیر مستقیمی در نیروی جنسی دارند. 

اگر تغدیه ات را و روابط ات را با جنس مخالف کنترل کنی می‌توانی آن را به تاخیر بیاندازی. اما کنترل کامل پروسه های فیزیولوژیکی تقریباً برای آدم‌های معمولی مثل من غیرممکن است! 

خیلی دوست داشتم می‌توانستم مثل برهماچاری ها یا یوگی ها این انرژی را در مسیر یوگا بیاندازم! اما وقتی در شهر زندگی می‌کنی نمی‌توانی مثل یوگی ها یا مانک ها زندگی کنی! 

شهر پر است از تحریک های جنسی! اینترنت هم بیشتر! کافیست یک لحظه وارد اینترنت بشوی! تحریکات جنسی و دختران نیمه عریان هر لحظه توجه ها را به خودشان جلب می‌کنند. ویدیوهای دختران نیمه عریان بازدیدهای میلیونی دارند! 

حتی اگر فیلم پورن نگاه نکنی باز هم پوسترها و تبلیغات جنسی و دختران نیمه برهنه همه جا فراوان است! نمی‌توانی با خودت بجنگی! تمام بدن و ذهن و حواس تو با دیدن یک زن یا دختر معطوف به آن می‌شود. جنگیدن و سرکوب هم راه حل نیست!

خیلی ها که مجرد هستند یا حتی متاهل ها؛ راه حلی در بازار پیدا می‌کنند. 

بعضی زنان و دختران با دریافت مبلغی مثلاً حدود صد دلار یا کمتر یا بیشتر سرویس جنسی ارائه می‌دهند. از ماساژ با هپی اندینگ گرفته تا انواع و اقسام دیگر!

زن‌ها از این منظر خیلی راحت تر و بی نیاز تر به نظر می‌رسند! زنهای زیادی هستند که بدون رابطه‌ی جنسی یا شاید بدون خودارضایی زندگی می‌کنند. اما شمار مردان بی نیاز جنسی خیلی کمتر است. 

گاهی مردها به کمک هم می آیند. عدم تعادل زیادی در بازار عرضه و تقاضای جنسی وجود دارد. با اینکه تعداد زنان و مردان در جامعه مساوی است به خاطر عدم تساوی نیاز جنسی تقاضای رابطه‌ی جنسی از سوی مردان شاید ده یا بیست برابر عرضه‌ی آن از سوی زنان باشد. تقریباً در برابر هر بیست مردی که دنبال رابطه‌ی جنسی هستند شاید یک زن وجود داشته باشد. این را از روی مشاهدات اینترنتی می‌گویم. بنابراین طبیعی است که مردان برای رفع نیازهای جنسی خودشان به کمک همدیگر روی بیاورند! اینطور می‌شود که هم جنس گرایی اجباری در مردان بسیار دیده می‌شود. 


تمام اینها هم که باشد؛ خودارضایی ساده‌ترین و سریع‌ترین راه حل پاسخ دادن مردان یا شاید زنان به این نیاز فیزیولوژیک است. 

خیلی ها توصیه به عدم انزال می‌کنند و مزایای آن را می‌گویند اما این کار اصلا ساده نیست! حداقل برای من! از بین مردانی که می‌شناسم؛ کسی را سراغ ندارم که توانسته باشد کنترل صددرصد نیروی جنسی خودش را بدست گرفته باشد و بتواند از ارگاسم جلوگیری کند. 

خود من به شخصه خیلی دوست دارم بتوانم به بی نیازی جنسی بدون سرکوب دست پیدا کنم! اما به گفتن آسان است. لایه‌های مختلف روانی و فیزیولوژیکی در آن تاثیر دارند. 

نیازهای سرکوب شده به ناخودآگاه می‌رود و به صورت خوابهای جنسی نمود پیدا می‌کند. اگر هم خیلی سعی کنم بالاخره با یک خواب یا رویای جنسی در خواب به ارگاسم می‌رسم. 

خیلی اوقات به کنترلی که زن‌ها و دخترها روی نیاز جنسی خودشان دارند غبطه می‌خورم! چه می‌دانم شاید آن‌ها بیشتر مخفی می‌کنند! شاید آن‌ها هم خودارضایی و رویاپردازی می‌کنند! 

چیزی که مشخص است این نیاز طبیعی و فیزیولوژیکی است که منجر به خودارضایی می‌شود. 

اما با خودارضایی خیلی از نیازهای روانی مثلاً نیاز به محبت یا نوازش از سمت جنس مخالف یا در آغوش گرفته شدن بدون پاسخ می‌ماند! 

در جامعه ای که روز به روز آدم‌ها از هم بیشتر فاصله می‌گیرند و خیلی از ازدواج ها هم در سردی مطلق هست معمولاً این نیازها بی پاسخ می‌ماند! 

کسی هم راه حلی ندارد! هیچکس صحبتی هم نمی‌کند! یا سرکوب است یا پاسخ مخفیانه یا بازار سیاه! 

این هم فقط شرح مشاهدات من بود! 

نه پاسخ دقیقی دارم نه ادعای بی نیازی و نه ادعای دانستن راه حل! 

نوعی روایت از آنچه دیدم و تجربه کردم! بدون ترس از قضاوت عمومی! 




نظرات

‏ناشناس گفت…
از بین موضوعات توجه ام جلب کرد، عالی هستی بدون ترس از قضاوت دیگران 👍
‏ناشناس گفت…
بدون ترس از قضاوت دیگران👍 عالی

برای تجربه‌ی کل نانوشتنی ها؛ لطفا فهرست موضوعی و زمانی بالای صفحه را ببینید!

آرزوت چیه الان؟

آزادیِ خریدنی

دیوانگیِ ذاتی

نعمتِ تنهایی

منفی بافی

اولین و آخرین روز

غلبه بر حس قربانی

خدایا شُکر

کار نکردن!

باده ای رنگین